Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11527/12178
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorErençin, Abdullahtr_TR
dc.contributor.authorDoğan, Gayemtr_TR
dc.date2012tr_TR
dc.date.accessioned2016-10-25T13:28:48Z-
dc.date.available2016-10-25T13:28:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11527/12178-
dc.descriptionTez (Yüksek Lisans) -- İstanbul Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012tr_TR
dc.descriptionThesis (M.Sc.) -- İstanbul Technical University, Institute of Social Sciences, 2012en_US
dc.description.abstractBu tez, yerel elemanların kullanıldığı mağaza tasarımı anlayışının marka kimliğiyle ve tüketicilerin alışveriş davranışıyla olan etkisini ve etkileşimini incelemeyi amaçlamaktadır. Malzemeler, renkler, motifler ve tarihi binaların mimari stilleri gibi yerel elemanların mekan kullanıcıları tarafından algılanması alışveriş davranışını etkileyen tek kriter olmasa da marka kimliğinin güçlendirilmesinde ve müşterilerin mağazayı tercih etmelerinde güçlendirici bir etken olmaktadır.tr_TR
dc.description.abstractThis thesis examines the effects of the store designs -in which local elements are used- together with the brand identity and the shopping behaviors of the consumers. Although the perception of the local elements such as materials, colors, motives and the architectural styles of the historic buildings by the users of the spaces is not the only criteria that affects the shopping behaviors, it becomes an empowering factor for the corroboration of the brand identity and for the customers to prefer a shop.en_US
dc.publisherSosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.publisherInstitute of Social Sciencesen_US
dc.rightsİTÜ tezleri telif hakkı ile korunmaktadır. Bunlar, bu kaynak üzerinden herhangi bir amaçla görüntülenebilir, ancak yazılı izin alınmadan herhangi bir biçimde yeniden oluşturulması veya dağıtılması yasaklanmıştır.tr_TR
dc.rightsİTÜ theses are protected by copyright. They may be viewed from this source for any purpose, but reproduction or distribution in any format is prohibited without written permission.en_US
dc.subjectMağaza içi düzenitr_TR
dc.subjectMağazalartr_TR
dc.subjectMekan tasarımtr_TR
dc.subjectTasarımtr_TR
dc.subjectİç mekan tasarımıtr_TR
dc.subjectStore interior ordeen_US
dc.subjectStoresen_US
dc.subjectSpace designen_US
dc.subjectDesignen_US
dc.subjectInterior designen_US
dc.titleYerel Ve Kültürel Unsurların Mağaza İç Mekanlarında Kullanımının Etkileritr_TR
dc.title.alternativeEffects Of The Use Of Local And Cultural Features In Storeen_US
dc.typeThesisen_US
dc.typeTeztr_TR
dc.contributor.departmentİç Mimari Tasarımtr_TR
dc.contributor.departmentInterior Architectural Designen_US
dc.description.degreeYüksek Lisanstr_TR
dc.description.degreeM.Sc.en_US
Appears in Collections:İç Mimari Tasarım (Uluslararası) Lisansüstü Programı - Yüksek Lisans

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
418091017.pdf6.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.