Browsing by Author Uray, Nimet

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 17 of 17
Issue DateTitleAuthor(s)
15-Oct-2009Bankacılık Sektöründe Teknolojik Hizmetlerin Müşteriler Tarafından Benimsenmesinde Etkili FaktörlerUray, Nimet; Erkmen, Yosun; İşletme Mühendisliği; Management Engineering
8-Dec-2015Elektrik Tedarikçisi Değiştirmeyi Etkileyen Faktörler: Küçük Ölçekli İşletmelerden Oluşan Müşteriler Üzerine Bir AraştırmaUray, Nimet; Kılıç, Anıl Savaş; 10093571; İşletme Mühendisliği; Management Engineering
-Hazır Giyim Ürünlerinde Türk Ve İtalyan Tüketicilerin Satın Alma Yaklaşımları Açısından Sınıflandırılması Ve KarşılaştırılmasıUray, Nimet; Dalkılıç, Çağla Burçin; İşletme Mühendisliği; Management Engineering
-Hızlı Tüketim Mallarında Ambalajın Satın Alma Davranışına Etkisi Üzerine Bir Model ÖnerisiUray, Nimet; Kocamanlar, Ebru; İşletme Mühendisliği; Management Engineering
16-Feb-2009Kurumsal Bankacılık Sektöründe Hizmet Kalitesinin ÖlçümüUray, Nimet; Seymen, Kerem Oben; İşletme Mühendisliği; Management Engineering
-Kültürel Çevre İle Tüketim Davranış Ve Alışkanlıkları Etkileşimi: Alternatif Pazar StratejileriUray, Nimet; Erzi, Başak; İşletme Mühendisliği; Management Engineering
-Marka Haberdarlığı, Algı Ve Kullanım Davranışının Satın Alma Kararı Üzerindeki Etkisi: Tv Ve Ev Sineması Ürünleri Kategorisinde Markalar Arası KarşılaştırmaUray, Nimet; Serin, Gülşen; İşletme Mühendisliği; Management Engineering
5-Feb-2010Müşteri Memnuniyeti – Müşteri Bağlılığı Etkileşimi Ve İlgili Değişkenlerin Etkisi Üzerine Bir Model Önerisi – Gsm SektörüUray, Nimet; Kılıç, Hale Aslı; İşletme Mühendisliği; Management Engineering
-Pazar Bölümlendirmede Farklı Kriter Ve Analiz Yaklaşımlarının Yeri: Finans Sektöründe Bir UygulamaUray, Nimet; Konuş, Umut; İşletme Mühendisliği; Management Engineering
-Pazarlama Kararlarında Tüketici Panellerinin Yeri Ve Tüketici Paneli Verilerinin AnaliziUray, Nimet; Kaya, Tolga; İşletme Mühendisliği; Management Engineering
-A Process Based View On Customer Orientation: Degree Of Involvement In Customer Decision Process And Its Effect On PerformanceUray, Nimet; Çandır, M. Koray; 227547; İşletme; Management
9-Jul-2010Sadakat Kartlarının Satın Alma Davranışı Üzerinde Etkisinin Analizi: Akaryakıt SektörüUray, Nimet; Kara, Oya; İşletme Mühendisliği; Management Engineering
12-May-2009Satın Alma Sürecine Katılım Ve Tedarikçi Seçimini Etkileyen Faktörler: İnşaat Sektöründe Yalıtım MalzemeleriUray, Nimet; Altıok, Hikmet Can; İşletme Mühendisliği; Management Engineering
20-Dec-2016Teknoloji Temelli Self Servis Satış Kanallarının Algılanan Özelliklerinin Müşteri Deneyimine EtkisiUray, Nimet; Duran, Cem; 10132349; İşletme Mühendisliği
-Teknolojik Ürünler Ve Örgütsel Satın Alma SüreciUray, Nimet; Esedoğlu, Erdem; İşletme Mühendisliği; Management Engineering
-Türk-alman Ortak Girişimlerinde Yenilikçi Süreç Ve Başarı FaktörleriUray, Nimet; Açan, Tolga; İşletme Mühendisliği; Management Engineering
-Yeni Ürün Geliştirme Süreci, Başarı Ve Başarısızlık NedenleriUray, Nimet; Müsellim, Nihan; İşletme Mühendisliği; Management Engineering