Browsing by Author Karaosmanoğlu, Elif

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 6 of 6
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Kurumsal Kimlik Yönetiminde Kurum Kültürünün Bileşenlerinin İncelenmesi: Banka Çalışanları Üzerinde Bir UygulamaKaraosmanoğlu, Elif; Güven, Mustafa; 274367; İşletme; Management
5-Aug-2013Marka Ederi Boyutlarını Etkileyen Faktörler: Ürün Değeri, Marka Güveni, Marka Etkisi, Riskten Kaçınma, Menşei Ülke İmajı Ve Katılımı Kapsayan Tüketici-temelli Bir ModelKaraosmanoğlu, Elif; Vural, Zeynep; 10011323; İşletme Mühendisliği; Management Engineering
29-Jun-2015Mikro Lokasyon Bazlı Teknolojilerin Mobil Pazarlama Alanında Kullanımı: Kitlesel, Kesimlenmiş Ve Lokasyon Datası Bilinen Müşterilere Sms GönderimiKaraosmanoğlu, Elif; Çınar, Gülşah; 10078292; İşletme Mühendisliği; Management Engineering
29-Jun-2010Mobil Servislerde Radikal Ve Geliştirilmiş Yenilik Tiplerinin Adaptasyonunu Etkileyen Faktörler: Düşük Ve Yüksek Tüketici İlgilenim Düzeylerinde Model Tasarımı Ve TestiKaraosmanoğlu, Elif; Gümüşlü, Uygur; İşletme Mühendisliği; Management Engineering
20-Jun-2011Özel Alışveriş Sitelerinde Satın Alma Davranışını Etkileyen Faktörler: Websitesi Özellikleri, Tüketici-merkezli Göstergeler Ve Satış Promosyonlarını Kapsayan Tüketici-temelli Bir ModelKaraosmanoğlu, Elif; Akalın, Suna; 402063; İşletme Mühendisliği; Management Engineering
12-Feb-2009Pazarlama Hesap Verebilirliğinin, Pazarlama Ve Araştırma-geliştirme Departmanlarının Entegrasyonuna Ve Yeni Ürün Başarısına EtkisiKaraosmanoğlu, Elif; Acar, Oğuz Ali; İşletme Mühendisliği; Management Engineering